Naujienos Lietuvos aviacijos muziejus

Lietuvos aviacijos muziejus

OVERVIEW

This domain lam.lt currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have sifted nineteen pages within the domain lam.lt and found forty-five websites interfacing with lam.lt. There is one social communication sites acquired by this website.
Pages Analyzed
Links to this site
Social Links

LAM.LT RANKINGS

This domain lam.lt has seen a fluctuation quantities of traffic all through the year.
Traffic for lam.lt

1 week
1 month
3 months
All time
Traffic ranking (by month) for lam.lt

Last Year
Traffic ranking by day of the week for lam.lt

All time
Last Month

LINKS TO WEB PAGE

Anbo Flyers

Welcome to ANBO Flyers! This page is about the Lithuanian built aircraft. The aircraft were built from 1925 untill 1940,the beggining of the second world war and the soviet occupation of the baltic states. The designer of the ANBO aircraft was Lt. Antanas Gustaitis who later became the Commander of the Lithuanian Army Air Corps. Unfortunately he was shot in Moscow by the soviets. This web site is dedicated to all of the builders of the aircraft.

Aukštadvario gimnazija Aukštadvario gimnazija

Nuorodos į universitetus, kolegijas. Kelionę organizavo technologijų mokytoja metodininkė Ona Lemežienė. Aukštadvario gimnazijoje besimokančių šaulių būrį papildė dar vienas naujas narys- penkt.

Blitz Tours Oy

16-232 Laskettelumatka Spindleruv Mlyn hiihtoloma 2018. 10-135 Helatorstai 2018 Wolfsschanze - Hitlerin Sudenpesä. 16-227 Auschwitz - Sudenpesä - Varsova -Krakova. 10-135 Helatorstai 2018 Wolfsschanze -Hitlerin Sudenpesä.

14-175 Helatorstai Wolfsschanze - Hitlerin Sudenpesä. 277-28 Auschwitz - Sudenpesä - Varsova. 14-175 Helatorstai Wolfsschanze -Hitlerin Sudenpesä. 277-28 Auschwitz - Sudenpesä -Varsova. 3-69 Saarenmaa - Hiidenmaa sotahistorian matka.

Svetainių kūrimas - IT Marks

Daugiau nei 7 metus įgyvendindami interneto sprendimus Lietuvos ir užsienio kompanijoms pelnėme pasitikėjimą ir tapome nuolatiniu jų partneriu. Siekiame ne parduoti, o tapti Jūsų partneriais, prisidedančiais prie Jūsų sėkmės. Užduodame tinkamus klausimus ir padedame išvengti klaidų. Nuo priimtų sprendimų priklauso verslo sėkmė. Mūsų partneriai tinkamą sprendimą jau priėmė.

Muziejai Kauno mieste

TIKIMĖS, KAD ŠI SVETAINĖ SUDOMINS IR SUTEIKS NAUDĄ! 2010 m. Keliaudami po Lietuvą nepamirškite aplankyti ir Lietuvos muziejų. Istoriniai, dailės, memorialiniai ar kitokios tematikos Lietuvos muziejai - galimybė susipažinti su savo krašto kultūra, istorija, praplėsti akiratį ar turiningai praleisti laiką. M K Čiurlionio dailės muziejus -.

Pigeons.lt Racing pigeons from Lithuania

VIENYBĖS APDOVANOJIMAI 2017 NUOTRAUKOS SPAUSTI ČIA. Portugalijoje rugsėjo 2 dieną įvyko finalinis jauniklių derbio MIRA 2017 skrydis. 30 val ryte net 1089 sportinių balandžių jauniklių buvo paleisti iš 330km. Iš viso lietuviai išsiuntė į varžybas 35 balandžių jauniklius. Užėmė 40 vietą, o Juozo Snabaičio.

Pramoginiai skrydžiai Lietuvoje

Čia Lietuvos pramoginių skrydžių katalogas, kuriame visos oro pramogos už mažiausią kainą ir be tarpininkų. Tai skrydžiai lėktuvu, skrydžiai oro balionu, skrydžiai parasparniu, skrydžiai sklandytuvu, skrydžiai skraidykle, skrydžiai sraigtasparniu, šuoliai su parašiutu, apžvalginiai skrydžiai, akrobatiniai skrydžiai, pažintiniai skrydžiai. Padovanok draugui arba artimajam puikią ir neįprastą dovaną, kvietimą skrydžiui, sukeliantį emocijų audrą. 8211; kas sukelia šia baimę ir kaip jos atsikratyti? .

WHAT DOES LAM.LT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lam.lt Mobile Screenshot of lam.lt Tablet Screenshot of lam.lt

LAM.LT HOST

We discovered that a lone page on lam.lt took nine hundred and seven milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
Load time
0.907 seconds
SSL
NOT SECURE
Internet Address
79.98.27.60

FAVORITE ICON

SERVER OPERATING SYSTEM

I observed that this website is employing the Apache/2.2.3 (Red Hat) server.

TITLE

Naujienos Lietuvos aviacijos muziejus

DESCRIPTION

Lietuvos aviacijos muziejus

CONTENT

This domain lam.lt has the following on the homepage, "Lietuvos aviacijos muziejuje įvyks Antano Gustaičio medalių įteikimas." Our analyzers observed that the website also said " Lietuvos aviacijos istorinės atminties saugojimui nusipelniusiems nominantams bus įteikti Antano Gustačio medaliai." The Website also stated " Antano Gustaičio medalį - visuomeninio lygmens apdovanojimą - įsteigė ir globoja Lietuvos aviacijos muziejus. Medalio mecenatas - Lietuvos aeroklubo garbės narys Vytautas Peseckas." The website's header had lietuvos aviacijos muziejus as the most important keyword. It was followed by lam which isn't as highly ranked as lietuvos aviacijos muziejus.

VIEW OTHER DOMAINS

LAM - Laboratoire dAstrophysique de Marseille

Système Solaire et formation planétaire. Système de management de la qualité. Publié le 17 juillet 2015. New post-doc position in Adaptative Optics.

LAM - Les Afriques dans le monde

Publications des membres du labo. Groupe Partis Politiques Dominants en Afrique. Lettre électronique de LAM N 23. Alain Kiyindou, Noble Akam et Etienne Damome. Objets connectés et développement intelligent. TERRES, POUVOIRS ET CONFLITS. SciencesPo Les presses , mars 2018.

LAM Tickets

Other events by this organization.